Srednja škola Buzet

Grad Buzet

Meteorološka postaja
Arhiva dokumenata

Ispis statistike od 30. 6. 2016.

Testni centar SŠ Buzet

Ecdl Hrvatska

Carnet

Obavijesti

Školska godina 2023./2024.
"From GLOBE to Erasmus+"
Autor: Irina Kosanović, 2. 4. 2019.

1. dan - u nedjelju ranom zorom uputili smo se u Veneciju iz koje smo avionom hitro stigli u Amsterdam, a onda nastavili do Rotterdama. Slijedilo je smještanje kod domaćina te odmor i priprema za novi radni dan. Prvi smo dan mobilnosti započeli razgledom škole i predavanjem o geografskim specifičnostima Nizozemske i Rotterdama. Nakon toga učenici su radom u međunarodnim grupama izrađivali reljefnu kartu Rotterdama. Sve naučeno imali su priliku i vidjeti iz prve ruke tijekom vožnje biciklima uz rijeku Rottu. Odvoženi kilometri (po našoj skromnoj procjeni 20-ak km) učinili su svoje pa smo svi požurili na toplu okrjepu i zasluženi odmor.

2. dan - drugi dan mobilnosti započeli smo osvježavajućom šetnjom po parku nedaleko od škole gdje nas je Li An Phoa, ekologinja i aktivistica, upoznala s problemima onečišćenja rijeka diljem svijeta te nas potaknula na razmišljanje o našoj ulozi u borbi za očuvanje rijeka i pitke vode. Uslijedila je analiza učeničkih istraživačkih radova i izdvajanje primjera dobre prakse, a sve u svrhu pripreme za što uspješniji novi istraživački proces koji će uslijediti iduće godine.

3. dan - u grupama smo razgovarali o dobrim i lošim stranama cijelog projekta te dali prijedloge kako bi ga poboljšali za sljedeće generacije. Nakon rasprave otišli smo razgledati centar grada gdje smo i ručali. Dan smo završili pripremom prezentacija u kojima smo pokazali svoje dojmove o projektu i razmjeni.

4. dan - četvrti dan mobilnosti započeo je kasnije od ostalih (u 10 sati) te smo tako dobili priliku malo dulje odmoriti oči. Nastavili smo izradu videa i članaka rezimirajući cjelokupni ovogodišnji program projekta. Dan smo završili tako što smo predstavili naše video uratke i članke ostalima u grupi.

5. dan- odmah ujutro smo krenuli s dovršavanjem višejezičnog rječnika koji je započet na mobilnosti u Poljskoj. Zatim smo isprobali Growapp aplikaciju dok su profesori učili kako koristiti fotometar. Nakon ručka smo krenuli na izlet do Kinderdijka i luke.

6. dan- obilazak Amsterdama i let kući.